Apabila Isteri Anda TIDAK PUAS...
Dia sembunyikan daripada anda...

 

BACA JIKA PERLU SAHAJA

Peringatan kepada pembaca:

PERTAMA, anda perlu berumur 18 tahun ke atas. Ebook Puaskan Isteri yang akan anda baca ini tidak sesuai dibaca oleh mereka yang masih lagi di bawah umur.

KEDUA, anda perlulah berstatus sudah berkahwin atau akan berkahwin. Ini adalah maklumat yang akan menjanjikan rumah tangga anda menjadi lebih hangat dan lebih exciting pada masa yang sama.

KETIGA, anda perlulah bersikap terbuka! Apa yang anda baca ini bukan ortodoks dan hanya sesuai jika anda mahu pengalaman yang lain daripada yang lain.

Jika anda OK dengan ketiga-ketiga penyataan di atas, biar saya ceritakan sesuatu kepada anda.

Pernahkah anda melihat isteri anda orgasme? Bagaimana rupanya? Dan adakah dia betul-betul puas dan mendapat orgasme?

Adakah apa yang anda lihat itu benar-benar klimaks isteri anda atau hanya untuk memuaskan hati anda?

Cuba anda fikir kembali dua tiga kali anda membuat seks dengan isteri anda. Apakah responnya semasa anda memainkan peranan anda?

Apabila anda pancut, adakah isteri anda puas dengan layanan yang anda berikan kepadanya?

INGAT: kebanyakan suami tidak mampu memberikan kepuasan yang diinginkan isteri mereka.

Itulah realitinya. Dan itu menyakitkan. Anda hidup 5 tahun bersamanya dan dia tidak pernah puas pun hubungan anda dengannya. Dia hanya merasa terangsang, kemudian masa dia memuncak, anda memuntahkan lahar anda.

Jika anda pandang ke atas semasa melepaskannya, anda mungkin tidak nampak raut wajahnya yang sedikit terkejut kerana anda lepas terlalu awal. Dan dia berasa kecewa kerana anda tidaklah sehebat yang dia sangkakan.

Tidak hairan jika dia berasa terangsang jika ada lelaki lain mengejarnya. Dia mahu merasakan nikmat itu dan anda tidak memberikannya.

“Cuba ingat kembali raut wajah isteri anda. Saya pasti dia tidaklah sepuas yang anda sangkakan. Ingat kembali — lebih daripada separuh perempuan di Malaysia hanya berlakon puas”

Anda tak percaya lagi? Anda boleh tengok sendiri malam ini kalau nak.

Jika anda ingat saya hanya memberi provokasi, anda salah. Memberikan kepuasan ialah satu tanggungjawab penting untuk suami dan merupakan satu penghormatan kepada lelaki yang mampu memberikannya kepada isterinya.

Apabila dia keluar bilik, dia akan tersipu-sipu malu mengingati bibit asmara antara anda dan dia.

Dia tahu dia puas dan dia tahu, setiap kali anda memberikannya, anda akan memuaskan nafsu yang bergelora itu.

Berikan Dia Pengalaman Baharu

Bagaimana kalau anda boleh berikannya pengalaman yang lain daripada lain? Maksud saya, anda tidak hanya melakukan perkara-perkara yang “biasa” anda lakukan, tetapi lebih daripada itu? Biasanya orang sorong dan tarik sahaja (anda atas atau dia atas tak kisah)… atau doggy… tetapi itu membosankan.

Anda perlukan teknik yang lebih lazat daripada tu. CEPAT.

Teknik yang saya maksudkan ini bukanlah sesuatu yang memelikkan… anda masih lagi antara anda dan dia… cuma pengetahuan yang saya maksudkan ini membolehkan anda menjadikan hubungan yang hambar itu…

PANAS!

Bagaimana panas? Tak sempat nak habis foreplay, isteri anda dah kekejangan kepuasan. Awak mana tahu semua ni? Kata dia.

Dan anda bolehlah beritahu rahsia anda yang ada di dalam e-book…

Puaskan Isteri

Satu sahaja membezakan e-book ini dengan e-book lain: ia praktikal. Ia bukan e-book lucah, tetapi e-book yang ajar anda mengenai seks yang… memuaskan.

Ini sampling kecil mengenai Puaskan Isteri:

  • Bagaimana wanita mencapai orgasma.
  • Apa teknik paling sesuai sesuai di waktu tertentu
  • Pelbagai teknik seksual yang berbeza supaya anda boleh ambil dan gunakan yang mana anda mahukan.
  • Kenapakah orgasma isteri sukar difahami?
  • Bagaimana wanita menggambarkan orgasma di dalam hidup mereka.
  • Fakta menarik: ramai isteri tidak mengenali orgasma kerana suami mereka tidak pernah memuaskan hati mereka.
  • Sebab utama isteri anda tidak mahu melakukan seks dengan anda.
  • Kepada wanita: jika anda ada suami yang tidak pandai memberi klimaks kepada anda, baca muka surat 6. Inilah realitinya.
  • Kenapa guru anda tidak mahu berkongsi mengenai G-spot, kelentit dan membuatkan perempuan berejakulasi di sekolah.
  • Kenapa klip 3gp yang anda tengok itu tidak boleh mengajar anda mengenai seks.
  • Jika anda rasa melihat video lucah sudah cukup untuk belajar - fikirkan lagi. Mereka menipu anda hidup-hidup.

E-book ini bukan e-book bagaimana untuk memanjangkan zakar anda. Atau bertahan lebih lama. Tetapi anda akan mengetahui bagaimana untuk memuaskan isteri anda.

Kalau panjang, bertahan lama, tapi isteri anda tidak puas, apa gunanya?

Pernah tak anda terbayang apabila anda menyentuh manja dia sudah terbayangkan kepuasan dan kenikmatan orgasme yang anda berikan kepada dia? Dan anda hanya boleh dapatkannya di dalam e-book ini. Dia tengok anda sahaja, putingnya menjadi tegang seperti mahu meminta anda “mengongkek” dia waktu itu juga.

Selain itu anda juga akan mengetahui…

  • Apakah itu seni halus cunnilingus yang akan memuaskan pasangan anda sampai kejang kaki mereka? Abang, sedapnya abang... Mana abang tahu buat ni? Saya pasti ini ayat pertama yang keluar kalau anda gunakannya.
  • Kenapa cara anda main romen sekarang tidak berkesan? Kesilapan anda itu saya terangkan di dalam.
  • Satu fakta yang anda rasa bertentangan tapi sebenarnya sebab kenapa isteri anda tak puas-puas. (Hint: ada kaitan dengan cara anda fikir).
  • T_______: sebab utama orgasma tidak berlaku. Muka surat 10.
  • Sindrom “kebimbangan prestasi” yang menyebabkan isteri anda tidak mahu bersama anda.

Jika anda di rumah dengannya berdua sahaja, mungkin melihat anda sahaja dia sudah berasa ‘horny’dan cepat sahaja fikir cara untuk menaikkan nafsu anda untuk menerkamnya… Selama ini anda dapat lihat dia sopan di hadapan anda, tapi jika anda dapat lihat dia berubah setelah menggunakan teknik di dalam e-book Puaskan Isteri ini, jangan terkejut!

Sampel kecil apa yang ada di dalam e-book ini…

  • Kenapa anda perlu menghayati proses memberi orgasme.
  • Bagaimana cara anda berkomunikasi boleh menyebabkan isteri anda berkata “aaah! abang abang dah naaakk....!!!” atau berkata “la, dah habis ke?”
  • Macam mana nak tahu dia suka ke tak masa anda beromen walaupun dia tidak bersuara.
  • Ransangan bagaimana yang perempuan nak?
  • Kenapa teknik tease and fun adalah teknik paling “membunuh”... dan cara terbaik untuk melakukannya.
  • Bagaimana untuk melepaskan ketegangan seksual.
  • Ironi kalau anda puaskan dia dulu sebelum puaskan diri anda.
  • 2 halaman yang patut anda cetak supaya anda boleh selitkan sembunyi-sembunyi ke dalam beg bimbit isteri anda.

Ranjang Yang Tidak Pernah Sunyi

Jika anda di rumah dengannya berdua sahaja, mungkin melihat anda sahaja dia sudah berasa ‘horny’ dan cepat sahaja fikir cara untuk menaikkan nafsu anda untuk menerkamnya… Selama ini anda dapat lihat dia sopan di hadapan anda, tapi jika anda dapat lihat dia berubah setelah menggunakan teknik di dalam Ebook Puaskan Isteri ini, jangan terkejut!

Jika hanya anda dengan dia sahaja, dia tidak pakai baju dalam, baju yang dipakainya juga agak jarang menampakkan bentuk badannya yang mengasyikkan tu dan jika anda perhati betul-betul, anda lihat putingnya seperti tegang… seperti mahu anda pergi menerjahnya sekarang juga.

Anda rasa itu agak ekstrim? Cuba berikan dia kenikmatan yang selama ini dia tidak pernah rasa… sebaik mana anda kata isteri anda itu pun, anda akan dapat melihat bagaimana isteri anda yang selama ini anda rasa suka berdiam diri di dalam bilik menjadi ‘liar’ setelah merasai anda selepas ini.

Ingat: tidak salah untuk dia bertindak liar dengan anda kerana anda adalah suaminya yang sah. Teknik-teknik ini amat hebat untuk pasangan yang baru sahaja dan sudah lama berkahwin. Cuba guna, dan anda sendiri akan tahu betapa hebatnya teknik ini ke atas hubungan anda dengan dia.

Sebelum Terlupa: Harga.

Untuk menutup mesej mudah saya ini, saya ingin memberikan anda harga e-book ini. Harganya ialah cuma RM50. Jika anda keluar dengan isteri anda, jumlah ini macam tak cukup. Tapi dengan membuat pelaburan dengan jumlah ini, anda boleh duduk di rumah dengan isteri anda, kemudian main sepuas-puasnya dan yang anda dapat ialah anak yang comel dan isteri anda tersenyum kepuasan.

Dapatkannya Sekarang! Hanya RM50

P.S. Jangan tunggu lama sehinggalah anda hampir mendirikan rumah tangga baru anda tercari-cari panduan hebat seperti Ebook Puaskan Isteri ini. Bak kata pepatah, sediakan payung sebelum hujan. Pelajari ilmu sebelum anda melaluinya.

P.S.P.S.S. Pastikan si dia bahagia dan amat mencintai anda selepas mempraktikan segala teknik dalam ebook Puaskan Isteri ini. Semoga kebahagiaan dinikmati selepas membaca ebook ini.

P.S.S.S Jangan sampai pasangan anda mengeluh baru anda hendak mendapatkan Ebook Puaskan Isteri ini…Dapatkan sekarang! Klik sini